Den kändes i magen

Jag brukar inte göra nåt ljud av mig när jag åker grejjerna på Liseberg, men den nya, Uppsvinget, fick mig att skrika lite. *aaaaaaaaaaaaaaaaa!* :P Småläskig, men samtidigt rolig och härlig. :D Det läskigaste var att man inte var fastspänd mer än vid midjan/låren. Man hade ingenstans att ha händerna. Jag trodde att jag skulle ramla ur flera gånger hehe. Men den blev åkt 3 gånger. :) Det är ju såååååå härligt att gunga trots allt. :D

Var en bra dag att åka dit. Lite väl varmt kanske, men det var inte mycket folk. 5-10 minuters kö på det mesta. Och absolut inte mer än 20 minuter nånstans. Perfekt! :) Vi orkade inte vara kvar tills det stängde så efter att vi spanat in Marit Bergman en stund, som uppträdde på Stora Scenen, traskade vi till stationen och tog bussen 21.35 (som vi trodde gick 21.45 så det var tur vi hann med den :P).

Jättefint väder, varmt, kväll, massa folk ute, fulla uteserveringar. Min känsla när vi gick genom Gbg var mysigt. Det enda som fattades var någon att mysa med. ;)

Nu ska jag strax hoppa i säng så jag orkar upp tidigt i morgon. Avslutning på G. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback