Glassig dag :)

Wiho!!! I morgon bär det av till Liseberg! :D Är så sugen på att åka Uppsvinget och se om den är nåt att ha. Den ser rätt kul och härlig ut iaf. :) Sofie tycker jag är helknäpp som åker en massa där, men det är ju bara så superskoj. Eller hur? ;D

Underbart väder idag. :) Jag och Sofie åkte in till skolan för att bränna vår kassa dokumentärfilm. Och det gick, konstigt nog, helt utan problem. Har varit en massa strul med det där, men nu funkade det. :D

Efter det gick vi runt på stan. Jag köpte mig ett blått linne onödigt nog och sen gick vi och köpte oss varsin McFlurry och satte oss på Piren och åt. Mumsigt! Eftersom Sofies tåg gick en timme innan min buss så fick jag sitta där själv ett tag. Blev inte så länge eftersom jag höll på att smälta bort där i solen, så jag drog till stationen och satt där och ugglade istället. Där fanns det iaf nåt snyggt att kolla på en stund. ;)

Upptäckte att jag hade ett missat samtal på mobilen, men kände inte igen numret, så när jag kom hem kollade jag upp det på eniro.se. Från Lager 157. Har ju sökt sommarjobb där, så jag tog och ringde upp, men då var han som ringt naturligtvis inte där. Så typiskt! Får se om han ringer igen eller om min möjliga chans till jobb där är försvunnen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback