I morgon smäller det!

Men va sjutton!!!!  Läste precis att Hockeyligan och Svenska hockeyförbundet inte kan komma överens om ett avtal gällande elitseriespelare i Tre Kronor. Nu får de väl ändå ge sig. Hur kul är det att se på Tre Kronor när de bästa inte får vara med?  Visst okej, de bästa kanske finns i NHL, men jag tycker det är för jäkligt om inte de som spelar i Sverige ska få spela. Håkan Loob, skärpning!

Och i morgon är det EM-kval mot Danmark. Då är det jag som sitter klistrad framför tv:n. De rödvita ska krossas! Hoppas bara att Allbäck får spela från start nu tillsammans med Elmander. Zlatan kan få sitta på bänken och strecha sina ljumskar. Han har mycket att bevisa för mig i landslaget. Anders Svensson är i bra form så det är trist om han inte skulle vara okej för spel. Sen får han inte vara borta från Elfsborg heller. Han behövs! Hoppas bara backarna ser till att skärpa sig imorgon och inte klantar till det.

Jag tippar på en jämn match, men vinst för Sverige. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback