Mot Oslo!

Jepp, jag ska göra ett besök i grannlandet. Bokade biljetter idag. Drar dit på onsdag och kommer hem på lördag. :) Ska ta och hälsa på Andreas en sväng. :) Ska bli riktigt skoj. :) Har inte varit i Norge sen klassresan i 6:an och det var ju et tag sen.

Annars har det varit väldigt segt idag. Har bara varit hemma och knappt varit utanför dörren. Orkade inte med värmen, men jag ska inte klaga. Så gött med sommar ju. :)

Har blivit en del tv-tittande. Först Moto GP. Skitbra race! Tyvärr vann inte Rossi, men det var en superbra fight, så en andraplats får duga. Efter det var det tennis, Federer-Nadal. Jag hejade på Federer för jag tyckte att han kunde få vinna så att han vunnit allt, men kungen på grus tog hem det i år igen. Bara att säga grattis och hoppas att Federer tar det nästa år. :) Sen var det dags för Grey's anatomy och efter det sista halvan av Montreals Formel 1-lopp. Vilket jäkla race. Teamen verkade lagom förvirrade och vilken krasch Kubica gjorde. Snacka om totaldemolerad bil. Men man märker att de är säkra. Bara ett brutet ben blev det. Tv-kvällen avslutades med Sportspegeln.

Nästa anhalt är sängen. Sov gott! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback