Paris

Fan vad jag är trött på att läsa om Paris Hilton. Jag är ledsen, men jag tycker inte ett skit synd om henne. Hon framstår bara som löjligare och löjligare för varje dag, om det nu går vill säga. Varför skulle inte hon få samma straff som alla andra? Hon blev frisläppt efter 3 dagar. Då höll jag på att spy. En jäkla tur att domaren höll fast vid domen och att hon snällt fick gå tillbaka och avtjäna straffet på 45 dagar. Hon är hysterisk, hon gråter, hon äter inte, hon sover inte. Nej, det är så synd om henne där hon får sitta på den medicinska avdelningen i sin lyxcell som kostar 10 500 kronor extra varje dag. Bara för att hon är Paris, bara för att hon har pengar. Hon som inte behöver lyfta ett finger, utan lever på pappa. Skärp dig, Paris! Världen bryr sig inte om att du skriker och att tårarna rinner. Du lär överleva 45 ynka dagar, så sluta tyck synd om dig själv!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback