Skandal så det skriker om det

Men vilka jävla idiotrer det finns! Blir så jäkla förbannad och irriterad på att några bara ska förstöra. Visst är det skönt att Sverige vann matchen, men det var ju långt ifrån rättvist. Enligt mig skulle Sverige fått straffen och matchen skulle spelas klart. ÅÅÅHHHH!!! Hoppas idioten som gick på domaren får ett rejält straff. Och de andra som sprang in på planen med för den delen. Dessutom är de ju vana vid stora matcher där, så jag förstår inte varför säkerheten ska behöva brista. Lamare funktionärer får man ju leta efter. Vet inte vad jag ska säga om skiten riktigt.

SKANDAL!!!

I första halvlek spelade Sverige suveränt. 3-0 på 25 minuter. Hur ofta händer det liksom? Kanon! :D Elmander var grym! Eller ÄR grym rättare sagt. :) I andra halvlek vet i tusan vad som tog åt dem. Jag tycker inte man får tappa en 3-0 ledning sådär, men det är Sverige i ett nötskal. Danmark spelade upp sig rejält.

Mot ny vinst mot Island på onsdag! Och det på ett rättvist sätt utan idioter tack! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback