Sukker på vei...

Så stod det på en lastbil innan den norska gränsen. Ja, det norska språket är bra roligt. :D Nästan så man inte kan ta det på allvar riktigt. ;P Sen skriver de central och centrum med s...sentral...sentrum... Visst ser det dumt ut? :P

Det har iaf varit skönt att ha varit hemifrån några dagar. I torsdags nästan hoppade jag ur sängen när larmet i huset satte igång. Jäklar alltså. Jag har aldrig hört ett larm låta så mycket innan. Det gick inte att inte hålla för öronen. Det riktigt skar in. Huuuh!!! Andreas ringde nåt samtal och sen tystande det efter en stund. Vilken skön tystnad! Sen åkte vi in till Oslo och yrade runt. Lyckades inte hitta tillbaka till rätt parkeringshus när vi skulle hem igen så det blev att fråga i receptionen på ett hotell. Jobbigt nog var det typ bara att gå rakt fram en liten, liten bit därifrån. HAHA! :P

Jag skulle aldrig vilja köra i den stan. Alla dessa filer, skyltar och grejsimojs. Jag skulle nog få panik. :P Och vad de bygger överallt. Det ser inte klokt ut. En enda stor röra alltihop. :P Dessutom verkar de ha en förkärlek till vägbulor. Iaf i det bostadsområde där Andreas bor. Kändes som det var gupp var 50:e meter eller nåt. :P Och dessutom var de nära på osynliga.

Men förövrigt är det en helt okej stad. :)

Hade!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback