Tennis för hela slanten

Mina dagar den här veckan består mest i en massa tennis-tittande. För den som missat det är ju Wimbledon i full gång. Riktigt skoj att se på tennis under större mästerskap tycker jag. Det som är störande är ju alla sketna regnavbrott. Mitt i matchen mellan Federer - Del Potro dessutom. Federer kommer ju ta det, fast det var rätt jämt vid avbrottet.

Ska bli spännande att se hur långt Björkman tar sig den här gången. Jag tror själv inte på semi som förra året.

Det är väl Federer, Nadal och Roddick som är de största favoriterna. Får se om nån av dem tar hem allt. Troligtvis är det ju så. Om ingen uppstickare tar det, som Ivanosevic (tror han heter så) från Kroatien gjorde för några år sen. Från wildcard till vinst. Inte illa pinkat!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback