Mamma Mia!

I morgon kväll bär det av till Göteborg med mamsen och papsen. Mamma Mia är det som gäller. :) Har velat se den hur länge som helst och äntligen är det dags. Det ska bli så kul. :) Har bara hört bra kritik om den och alla kan ju inte ha fel. ;)

Annars har det varit rätt slött här idag med. Men jag släpade mig till gymmet iaf. Shit vad varm jag blev efter 20 minuters uppvärmning på trampmaskinen. Inte för att jag blev så trött, men det bara rann av mig. Kanske beror det på att jag känt av en förkylning, men det var första gången det blev så illa. Får nog börja ta med mig extra träningskläder. :P

Låttips: Magdi Rzsa - Unsubstantial blues
(Ungerns melodifestivalbidrag)
Skön feeling i den låten! Den och Leave me alone går på repeat för tillfället. :)
Kommentarer
Postat av: Marie

fusck, ja bor ju i gbg o ja har inte sett Mamma Mia ju =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback