Skitkväll med lite studs

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vilken skitkväll. Först blir Sverige utklassade i hockeyn efter skitspel och sen går det totalt åt skogen i Eurovision. Nästan så de kan lägga ner den där tävlingen för det är ingen som röstar på låtarna längre. De röstar bara på länderna. Sketna sympatiröstning överallt. Vi är likadana i Norden, men ärligt, de flesta låtarna var verkligen kass. Nästan så man ville spy på skiten. De enda jag tycker höll måttet var Sverige, Finland, Ungern och Grekland typ. Och Finland var, som sagt, klart bäst, enligt mig.

Nåja, nu ska jag sova. Natti!

Har förresten hoppat på en sådan där stror studsmatta för första gången idag. Lite småläskigt ju, men rätt roligt ändå när jag väl vågade börja studsa.. :)
Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad besviken jag blev på ESC!!! Sverige var bäst!
Jag tycker att vi i Europa har så vilt skilda musiksmak. Jag kan tycka att bidraget från Ukraina är otroligt dåligt, eftersom jag jämför med "vår" musik, medan de tycker tvärtom. Kanske skulle alla artister framföra samma låt och så får vi rösta på det land som framför låten bäst och som sjunger den bäst. Men det hade varit tråkigt att lyssna på samma låt 24 gånger. Visst är det också svårt att välja mellan en hårdrockslåt och en balladlåt. Båda låtarna kan var och en på sitt sätt vara otroligt bra, men hur ska man kunna välja mellan dom?

Postat av: Michelle

Ja detta var riktigt pinsamt! :S

2007-05-13 @ 01:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback