Sprutcken mjälke

Yes! Elfsborgs första trepoängare för säsongen. :) Halvdålig match, men vad gör det. De vann ju. :)

Jag skulle vid ett tillfälle under matchen säga sprucken mjälte, men ur min mun kom sprutcken mjälke. Inte lätt att prata alla gånger. :P Men jag fick värsta skrattanfallet efter det hehe.

Drömde förresten värsta sjuka drömmen i natt. Jag tänker inte gå in på vad, så sjuk var den. Jag brukar inte komma ihåg vad jag drömmer särskilt ofta, men den här gången var jag naturligtvis tvungen att göra det. =/  Undrar varför i tusan jag drömde det överhuvudtaget haha. Usch!

Nu ska jag se om jag kan få ihop en liten jobbansökan till ett jobb jag aldrig kommer få, men det skadar väl inte att göra ett försök och skicka in pappren iaf. :)
Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ja, man kan verkligen drömma
sjukt ibland. Jag gillar verkligen
din blogg-layout!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback