Designhysteri

Jag har aldrig förståt mig på den här hysterin som uppkommer så fort en känd designer designar åt något klädföretag, i det här fallet, H&M. Den här gången är det Roberto Cavalli som gjort det och folk blir som galna. 60 meters kö var det utanför H&M i Stockholm när butiken öppnade, enligt aftonbladet.se.

Kläderna är inte billiga precis och de är inte så värst snygga heller. Det är enbart för att det är en känd designer som gör att folk vill ha. Det är märket. Det är det som gör att man kan skryta lite. Som om jag skulle bry mig om märket. Är inte kläderna snygga kvittar det. Nu säger jag inte att alla dessa designkläder är fula, men jag skulle ändå inte ge 2000 för en liten klänning som kanske bara används 1-2 gånger, hur snygg den än är. Men det är ju jag det.

Jag skulle ärligt talat fly i vild panik om jag befann mig här.

image139
(Bilden tagen från aftonbladet.se)
Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

puckon!!

Postat av: Jennie

Ahaa ;) Du får komma o hälsa på nästa gång ;) haha

2007-11-08 @ 14:03:48
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback