Fullspäckad dag

Idag har jag mycket på schemat. Måste strax ta och göra mig i ordning, sen ska jag och brorsan ta och hälsa på farmor och farfar en stund. Känns som det var lite väl längesen jag var där nu och dom blir alltid glada av ett besök. :) Efter det ska jag hoppa in på ICA och köpa ingredienser till brownies, som jag såg ett recept på i Allers. Yummie! :) Har även lovat mamma att städa ur alla skåp i bland annat köket så det ska jag ta tag i med. Självklart måste det lagas mat, spaghetti och tacoköttfärssås blir det. När mamma och pappa och slutat ska vi åka till IKEA i Jönköping för att kolla på en ny soffa. Vi har slipat upp trägolvet som låg under den hemskt fula, blå mattan i gillestugan (heter det så? i källaren iaf), så nu ska det möbleras om lite och köpas nytt. Kommer bli såååå fint. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback