Årets pumpa är inhandlad

Har varit en underbar höstdag idag. Var ute och gick en sväng efter lunchen och det var riktig härlig, klar luft ute. Absolut en dag när hösten visat sig från sin bästa sida. :)

Jag har fått gjort det jag skulle idag med. Jobbansökan är ivägskickad och korten är klara för framkallning. Ska ta och skicka iväg dem i morgon, tänkte jag.

Köpte mig en pumpa nu när vi var och handlade. Det har blivit lite av en tradition för mig de senaste åren att gröpa ur en och göra en gubbe. Kul är det med. :D Ni får se resultatet när jag är klar med den. Ska försöka komma på något nytt mönster i år så den inte ser likadan ut som alla andra år. ;)

Nä, nu kurrar min mage lite väl högt så jag får ta och fixa mig nåt att äta.
På återseende!

 
image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback