Fast vid datorn

Idag är det segt. Riktigt segt. Vaknade vid halv elva och gick upp, satte mig vid datorn och åt frukost. Sen var jag fast där. Pillade med en ny presentation till Lunar (jag vet, det är fjortis, men jag tycker det är roligt att greja med Photoshop so why not :)) i Photoshop och då rinner tiden bara iväg. Tio över tolv kom jag på att jag kanske borde börja skala potatis som skulle kokas och vara klar tills pappa kom hem på lunch klockan ett, så jag stressade runt här som en yr höna. Naturligtvis blev potatisen klar för tidigt ändå, men jag hann ju. ;)

Nu är jag iaf duschad, sminkad, påklädd och tänderna är borstade. Hade tänkt ta med mig brorsan ut på en promenad nu, men då fick han så klart oväntat besök av en kompis. :P Väntar och ser om han blir ensam snart igen. Tråkigt att gå själv ju.

För er som inte vet hur frukten i ett granatäpple ser ut så kan ni se det på bilden här. Satt och mumsade i mig det igår kväll till alla tv-program (ID, CSI, Boston Tea Party). Boston Tea Party är riktigt roligt. Filip och Fredrik kan ju med att prata om precis vad som helst. :D Ni kollar väl på det om ni har kanalen??
 

image106
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback