Fick se matchen tillslut

Jag gormade. Mamma gormade. Pappa gormade. Över vad? Jo, att ingen kanal visade Elfsborg-AEK Athen. Sen ringer telefonen en bit in i andra halvlek och mamma får reda på att matchen går i Eurosport. Jag lämnade snabbt mina MSN-konversationer med ett glatt HEJ DÅ! ;)

Jag skyller på pappa att vi missade så mycket av matchen för han gick igenom alla kanaler strax efter matchstart. Eller rättare sagt alla sportkanaler UTOM Eurosport, men det visste ju inte vi. GAAAAHHH!!!

Matchen slutade 1-1, men Elfsborg borde tagit en trepoängare för de hade spelet hela matchen utom i inledningen av andra halvlek då Athen gjorde mål. Och de hade inte ont om chanser, men de flesta satt, dumt nog, i stolparna och i ribban. Nu väntar Fiorentina borta i nästa match. Det blir svårt. Riktigt svårt. Men chansen finns ju, även om den är liten.
Kommentarer
Postat av: Karin

äh inte så krånglig egentligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback