Kinamat och Idol-tittande

Jag är trött. Jag är seg. Och snart skiner solen in här så jag knappt kommer kunna urskilja vad som står på skärmen.  :P Ska strax hoppa in i duschen och bli en människa igen för det känner jag mig verkligen inte som nu. Usch!

Ikväll blir det kinamat och Idol-tittande. :) Har varit sugen på kinamat sen jag åt det här nere för några veckor sen. Jag som alltid brukar vara skittrött på den maten efter en gång och sen vara tvungen att vänta några månader innan jag äter det igen. Men nåt har hänt. Suget efter ris, firterad kyckling och currysås har varit jobbigt stort. Äntligen ska det stillas. ;)

Så vem åker ur Idol ikväll? Jag hoppas på Sam eller Andreas. Är Amanda lika dålig som sist får hon (tyvärr) gärna dra också.

Det var allt för mig just nu.
Ha en trevlig dag allihopa!
Kommentarer
Postat av: Daggen

Inte Andreas :P

2007-10-19 @ 11:03:06
Postat av: Sofia

tycker att din header är skit fin =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback