Lite designändring

Som ni ser har jag ändrat headern igen och den får vara kvar ett tag även om jag fortfarande är tveksam om den. Men lite förändring skadar ju aldrig. :)

Ska snart ta och hoppa i säng så jag kommer upp i någorlunda okej tid i morgon. Men jag tänker inte ställa klockan. Inte en chans. Jag ska vakna när jag vaknar utan den där signalens hjälp. När jag väl kommit upp ska jag se till att göra det som jag tänkt göra idag, men som inte blev av då jag tog mig en tripp till Borås istället.

Sakerna som ska göras är:
1. Skriva jobbansökan
2. Fixa i ordning korten så jag kan skicka iväg dem för framkallning

Nu blir det sängen.
Sov gott med er.
Kommentarer
Postat av: Gustaf

nu tycker jag inte du behöver ändra design mer!!! man ska veta när det är nog=) och det nog nu.. superbra!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback