Love it!

image103Idag är det en sån där seg morgon. Har precis ätit frukost och sitter här i pyjamas, osminkad och med håret på ända. Skitsnyggt. ;) Ska snart pallra mig in i duschen innan jag ska sätta igång med dagens sysslor; lite städning, lite jobbansökningsskrivning (nytt ord :P) och annat onyttigt som att äta upp det sista av glassen som jag köpte igår. Ben & Jerry's - Chocolate Fudge Brownie. Love it! Trodde att den skulle smaka för stark choklad, men där hade jag fel. Browniebitarna fick mig helt på fall. Mums!

Ikväll kommer T. hit. Saknar honom hur mycket som helst trots att det inte var längesen vi sågs (tisdags morse). Det första jag ska tvinga honom att göra är att sitta med mig i soffan och kolla på Jericho. Mm, jag är elak. Tvingar honom alltid att kolla på en massa serier. Men vad ska jag göra. Jag kan ju inte leva utan dem. ;)
Kommentarer
Postat av: iRiC

oh, en MKVare! ^^, finns det många jobb? ^^,

Postat av: Jennie

Aldrig smakat den glassen :P

2007-10-11 @ 14:12:58
URL: http://www.unreal.blogg.se
Postat av: Karin

yummi

2007-10-11 @ 14:25:47
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: mattias (göteborgaren)

ooo det finns en ny nu som hetre cochlat terapi den måste du prova :D mums för ben o
jerry =)

2007-10-11 @ 15:00:10
Postat av: Fanny

ååh va gott me ben o jerrys!!

2007-10-11 @ 15:19:35
URL: http://fannyandrea.blogg.se
Postat av: Caroline

Chocolate fudge brownie har jag med upptäckt och den brukar jag unna mig efter en tävling, den är sagolikt god :)

2007-10-12 @ 09:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback