Provsmakat

image117T. blev helt till sig igår inne på Konsum när han upptäckte att de fått in Kalles Randiga Banan. Jag fick mest äckelkänslor, men han var tvungen att köpa den. Och det resulterade såklart i att jag var tvungen att smaka.
Jag la en korv banankaviar på brödskivan och började smeta ut det. Som ni ser var jag försiktig och tog endast ena hörnet.


image118Jag rynkade på näsan, tog ett djupt andetag och högg in. Banansmaken spred sig i munnen. Det var inte vidare gott kan jag meddela. Det var inte riktigt så äcklig som jag hade föreställt mig, men gott var det inte. Banan är gott, men inte tillsammans med kaviar. Resten av smörgåsen fick vanlig, god kaviar utan en massa skumma blandningar på sig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback