Träning hemma istället för på gymmet

Lite ändrade planer idag. Jag och bror min hade planer på att åka iväg och träna nu på förmiddagen, men eftersom vi båda känner oss lite förkylda så kom jag med det väldigt uppskattade förslaget att vi tar oss en promenad och tränar lite smått här hemma istället. Så, så blir det.

Annars har jag inga direkt storslagna planer idag. Ska städa av lite, hänga med mamma ner på stan och handla och kolla lite efter jobb.

Har dessutom en mängd kort som borde skickas iväg för framkallning. Finns kort från i julas och det känns som att de borde framkallas innan årets jul intar världen. Förstår inte varför jag ska vänta så länge med det jämt. Kommer ju bli jättedyrt bara för det. :P Aja, korten ska ut på papper iaf så man kan se dem ordentligt. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback