Äntligen är den här!

Jag: Pappa, var rädd om posten om den kommer medan jag är och tränar.
Pappa: Den har redan kommit.
Jag: Va! Var är den då?!
Pappa: I brevlådan.
Jag: MÄÄH!!!

Jag rusar ut och där ligger det. Kuvertet med den efterlängtade skivan. Daugava med Winnerbäck. Tyvärr skulle jag och brorsan iväg och träna och han ville inte tillåta att jag skulle lyssna igenom skivan innan så jag fick utstå ett helt träningspass med vetskapen att skivan låg hemma och väntade på mig. Jobbigt.

Nu är den iaf snabbgenomlyssnad och det är bra. Som vanligt. Winnerbäck och Miss Li, underbara röster tillsammans. Ska sätta skivan på repeat sen och lyssna igenom låtarna ordentligt.


image83
Kommentarer
Postat av: Sunshine

Tack tack. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback