En vanlig måndag i Lund

Måndag morgon. Solen skiner in genom fönstret och försöker smälta ner en till en flytande massa. T är på jobbet. Jag äter frukost. En vanligt måndag när jag är här nere med andra ord.

Ska in i duschen innan jag ger mig iväg ut på en livsfarlig promenad med cyklister vinande runt öronen. Ska ta med mig kameran så jag kan lägga in lite bilder här när jag kommer hem. Det har varit bildtomt lite för länge i den här bloggen nu. Jag ska också vara duktig och diska upp det som vi skitat ner. Inte så mycket skönt nog eftersom vi varit lata nog att beställa hem mat hela helgen. ;) Kebabtallrik i fredags, pasta i lördags och kinamat igår. Gottigt! :)

Dags att ta tag i den här dagen nu. Kanske skriver mer senare.
C U!
Kommentarer
Postat av: Sweetangel

snygg blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback