Hutlöst pris

Idag avklarade jag mitt andra gympass efter sommaruppehållet och idag gick det lite lättare även om jag blev GRYMT trött. Startade med 20 minuters uppvärmning på Älgen (trampmaskin). Fast jag tror att sekunderna går lite för fort på den... Fortsatte iaf med lite axlar/rygg, armar, ben och rumpa. Funderar allvarligt på att köpa ett månadskort för 250 spänn. Att köpa ett pass åt gången som jag gjort den här veckan ruinerar en. 50 kr gången kostar det. HUTLÖST! Och 10-kort känns lite väl dyrt med, 400 kr. Fast man tjänar ju på det och man slipper kravet att gymma upp kortet på en månad. Hm...jag får ta mig en riktig funderare på det här tills på måndag då jag tänkte släpa mig dit igen.

Kommentarer
Postat av: Gustaf

50 spänn / gång é rätt billigt.. eller normalt iaf=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback