Ingen förbättring

Då var man uppe igen. Eller uppe har jag varit i 45 minuter. Var tvungen att äta och borsta tänderna innan dagens andra munsårsbehandling sattes igång vid 10. Första gick jag upp och gjorde redan vid 6. Vet inte om det blivit någon förbättring än, men jag hoppas det märks ikväll eller imorgon. Jag hatar verkligen munsår! Fult och jobbigt är det bara!

Ska in i duschen om en stund och sen får jag se om jag vågar visa mig på stan. Allt beror på såret. Måste se till att ha mat färdig tills pappa kommer hem på lunch också.

Ingen lycka i jobbsökandet igår. De flesta gäller telefonförsäljning på något callcenter och jag har verkligen ingen lust att jobba med det. Försäljning i butik, visst, men per telefon och vara påstridigt och tjata en massa är inte min grej. Tyvärr kanske man ska säga, men så är det. Likadant med butiksarbete för ett mobilabonnemangsföretag. Jag blir helt avskräckt av deras beskrivning av jobben. Allt är tävlingsinriktat och så vill jag inte ha det. Och provisionslön känns sådär alltså.

Hm, jaja, får leta vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback