Mycket skoj framöver

Just nu känns livet på top (om man bortser från jobbristen). Och det händer massor i två och en halv vecka framöver. Härligt att ha lite att se fram emot. :)

I morgon ska jag först träna med brorsan. Efter det ska jag hänga med Ottilia på stan och spana efter en klipptid till henne den här veckan och lite senare ska jag och mamma till Gällstad och Lager 157 bland annat. :)

På tisdag ska jag förmodligen färga Ottilias lillasysters hår för första gången. Brunt ska det bli om jag får som jag vill. ;)

På onsdag drar jag ner till Lund för nästan en hel veckas mys. När jag kommer hem därifrån är det bara ett par dagar tills Thomas kommer till mig nästa helg. :) 

Nästa fredag är det tänkt att ha tjejkväll med girlsen. Ska bli kul att träffas lite eftersom det inte händer så ofta. :) Thomas lämnar jag hemma hos familjen under tiden. ;)

Och på onsdagen därefter blir det nog Ålandskryssning med förhoppningsvis samma girls. Roligt värre. :)
Kommentarer
Postat av: Gustaf

kul med mycket att se fram emot=)

Postat av: Caroline

Kul!! vilka är ni som åker? =)

2007-10-01 @ 10:30:21
Postat av: Caroline

Det var ingen tjejträff denna helg som kommer va? då är jag hemma nämligen, fyller år då

2007-10-01 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback