NEEEEEJ!!!!

image73
Jäkla skit! Jag har fått munsår. Eller början till det. Brukar få det typ en gång om året, men jag trodde jag klarat mig i år, men icke! Sån tur har inte jag. När jag vaknade fanns det där, stort och fult. Ser nästan ut som jag har en liten fläskläpp. HATA!!! Drog hur som helst snabbt som tusan ner till Apoteket för att köpa Anti. Första gången jag testar det. Det var ta mig tusan den minsta tuben jag sett nångång. 2 gram salva för 99 spänn. Jäklar om det inte hjälper nu. Hoppas jag upptäckte infektionen i tid bara. Hoppas, hoppas, hoppas... Annars får jag stänga in mig i 2 veckor framöver och inte visa mig. :P





Kommentarer
Postat av: Daggen

Får hoppas att det hjälper ja :) men stänga in dig får du inte göra ;) för du ska hit på torsda :D *längta*

2007-09-17 @ 12:24:59
Postat av: Victoria

anti är verkligen fruktansvärt dyrt för det lilla man får :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback