Årets första grillning

Årets första grillning är avklarad. Kyklingfilé i hemmagjord marinad, ugnspotatis, en god kall sås och sallad. Supergott!

Efter en mindre bra dag igår så slutade den ändå helt okej. Jag och Ottilia tog en långpromenad och sen hakade hon på grillningen. Efter det spelade jag, hon, Thomas och mamma Geni-underhållning. De två sistnämda gav upp snabbt. De gillade inte frågorna. :P Men jag och Ottilia spelade vidare. Det var jämnt, men jag vann tillslut. ;D

Nu håller pappa på att förgifta hela området med att elda upp rishögen som egentligen skulle eldats på påskafton. Jäklar vad det rök innan Tror det lugnat ner sig nu, men jag håller mig inne, nyduschad som jag är. Får bli en promenad senare.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Åhhh, grilla! Som är så mysigt. Och jag vet att Thomas älskar grillat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback