Bara massa nytt

Idag har jag spenderat pengar. På inredningsprylar, smink och mat. Alltså bara bra saker. ;) Ska strax ta och sätta upp grejerna och se om det passar som jag tänkt. Sen ska det lagas mat. Har levt på bullar, kakor och frukt idag än så länge. Inte bra. Ska börja ett hälsosammare liv. Inga bullar på rasterna, träning här hemma igen osv. Måste verkligen skärpa mig nu.

Det är förresten den nya datorn jag sitter vid. Den funkar finfint. Än så länge. Man vet ju aldrig med datorer. Och snabbare går den. :D Måste bara installera lite viktiga program som Photoshop. Går ju inte att ha en dator utan det programmet. ;)

Igår tittade mamma och pappa upp här med en inflyttningspresent. En soda streamer. :D Jag som inte gillar kolsyrat vatten, oavsett om det är smaksatt eller inte, var väldigt skeptisk, men vad fel jag hade. Det smakar inte alls som det man köper på flaska i affären. Vi fick med smaken lemon och det är supergott! Och lätt och smidigt att fixa. Så hädanefter köper vi smaktillsatser och gör vår egen läsk. ;) Tack kära förädrar! :)
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Dina föräldrar är toppen!

2008-08-06 @ 20:07:47
Postat av: .Westerdahl

usch för Vista. bara att slänga i papperskorgen ;)

att sitta vid Mac idag är ungefär som windows. bara lite småskillnader. :)

Postat av: Birgitta

Vi får väl se foton på inredningsprylarna du köpt?

2008-08-07 @ 11:36:13
URL: http://chessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback