Fjärilar i magen som gör mig nervös

Jag börjar bli sjukt nervös inför intervjun i morgon. Therese, bit ihop, var dig själv och tänk på något annat nu. Lätt? Nope. Alla tips är välkomna!

Nästa onsdag börjar Grey's Anatomy igen. :D Kul va, älskling? Haha! Jag och mina serier.

Ikväll är det landskamp. Sverige-Turkiet. Eller var det Turkiet-Sverige? Skit samma. Ska jag se den? Vet inte. Tycker inte de där träningsmatcherna ger så mycket. Och ofta är det inga bra matcher. Självklart måste jag följa resultatet, det är ju ett genrep inför EM i sommar. Men ändå. Johnnie och Mattias och en renovering av ett källarrum känns lite mer lockande för tillfället.

Strax dags att sätta igång med maten tills pappa kommer hem. Mamma ligger återigen i sängen efter att ha känt sig bra igår och tänkt jobba idag. Shit happens.
Kommentarer
Postat av: Linda

"Livet är en film" - intala dig det under intervjun..

Postat av: Birgitta

Var bara dig själv. Se till att du är påläst på företaget (kolla hemsida osv). Ställ några intelligenta frågor. Det kommer gå bra ska du se. Vi håller tummarna.

2008-02-06 @ 12:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback