Jag smälter bort i min vinterjacka

Har precis kommit tillbaka från stan. Kände att jag behövde röra lite på mig och så behövde jag en ny mascara och lite lunch. På menyn idag: Hjulpasta med korv och pastasås. Fast det är ingen höjdare att vara ute och gå här nere i Skåne. Det känns som vår så mina vinterstölar och min vinterjacka känns lite smått överflödiga. Jag smälter bort så fort jag rör mig typ. :P Annars är det här vädret, även om det kunde vara lite varmare, mer än välkommet. :D

Har fått nytt duschset i badummet idag. Snubben var här halv elva och på lappen stod det att det skulle ta ca. 20 minuter att sätta upp det nya, efter fem minuter var han klar. :P

Ska snart ta och pyssla här lite, fixa maten, kolla mixstafetten i skidskytte-vm och så får jag nog ta fram dammsugaren igen.
Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

finns det ens snö i skåne? ^^, inte här iaf :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback