Konstiga människor brevid mig

Om ett par timmar bär det av till Lund. Äntligen. Sjukt hur mycket man kan sakna någon. :) Men själva bussresan ser jag inte fram emot. Jag undviker helst att åka runt helgen. Apmycket folk! Dessutom börjar sportlovet nu så det gör väl att det blir extra många, jobbiga människor. Jag kan ju säga adjöss till att få sitta själv i lugn och ro iaf. Jag gillar inte att ha någon okänd person bredvid mig. Antingen andas de högt eller konstigt, de är tjocka så man måste trängas, killar sitter alltid med benen brett isär så man får kura ihop sig i ena hörnet eller så är de gamla så när de sover tror man att de dött. :P Bara jag får sitta hyfsat nära toaletten så man slipper gå genom hela bussen om det blir kris.

Jag förbereder mig på 4 timmars helvete. ;P
Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

å fy fan. 4 timmar på buss. då skulle jag behöva ha med mig min dator om jag skulle överleva ^^, haha.

jo jag hade tur när jag hitta det armbandet, haha. jo det är riktigt mysigt på sommaren där, så mkt fina trädgåradar å så. min morfar och mormor bodde på jägar(e?)gatan och vi brukade alltid gå upp till den där lekparken , haha ^^,

Postat av: .Westerdahl

ja så kanske det var, minns inte vad parken hette ^^, haha. det var nått sånt hjul man kunde åka linbana i iaf ^^,

Är det din pojkvän som bor i lund eller? :D
Haha, nej jag såg bara över axeln på min tjej när hon satt och såg programmet ^^,

2008-02-08 @ 10:03:05
URL: http://westerdahl.blogg.se
Postat av: .Westerdahl

ja då måste det ha varit stadsparken, haha ^^,

nej nu så ska jag laga mig lite frukost, haha ^^,
trevlig bussresa :D

2008-02-08 @ 10:16:50
URL: http://westerdahl.blogg.se
Postat av: .Westerdahl

Tack detsamma! :D

2008-02-08 @ 10:31:18
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback