Onyttig kvällsmat

Eftersom ingen av oss orkade laga någon mat idag så bestämde vi oss för att vara onyttiga. Det blev ostburgare med pommes till mig och en pizza till T. Som vanligt får jag nästan lite dåligt samvete efter att ha smällt i mig det. Orkade dock inte allt så T. åt upp det med. Verkar inte finnas någon botten i den magen. ;) Ska snart lägga mig på golvet och göra lite situps och "fitups" för att gottgöra det här frosseriet. Fjärde dagen i rad nu som jag är duktig. Jag är på G igen. ;) 

Onyttig mat

Kommentarer
Postat av: M a r i a

men nu ser det ju bra ut :D hahaha varför jag har widescreen? jadu.. varför inte? ;) :P

Postat av: Anonym

Vilken lyx ;) Reor i all ära. Men folkmassorna suger.

2008-02-26 @ 20:36:36
URL: http://lillefots.blogg.se
Postat av: .Westerdahl

whey! det finns hopp för mina långa inlägg ändå! ^^, haha.
och snygg design! :D mysig header ^^,

ps. ibland får man äta såndär mat ;)

2008-02-26 @ 21:33:20
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback