Skitigt, dammigt....you name it

Det är skitigt här. Japp, det är det. Jag har aldrig sett ett skitigare tangentbord. Knappt jag kan skriva utan att få Kolera eller någon annan dödlig åkomma. Ska försöka skrubba bort det mesta sen med tops och lite vatten. Men jag tvivlar på att det går att göra något åt. :P

Dammsugaren måste med fram. Och helst en dammtrasa. För att inte tala om att det måste diskas. Fast det får Thomas göra när han kommer hem från sin Am.fotbollsträning. 

Nu ska jag in i duschen innan Skidskytte-VM börjar. Fast jag blir väl lika skitig så fort jag kommer ut därifrån igen. :P
Kommentarer
Postat av: Birgitta

En typisk ungkarlslya med andra ord ;-).

2008-02-09 @ 11:51:54
Postat av: Birgitta

Ett litet tips till tangentbordet: skippa vattnet och kom upp och hämta klorin istället. Då går det mesta bort.

2008-02-09 @ 11:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback