Ännu en dag med renovering

Jag är uppe, duschandet är avklarat, frukosten pågår. Måste ta och ringa Fabian strax och sen upp och börja fortsätta med renoveringen. Nedladdningen av senaste avsnittet av One Tree Hill är i full gång. Det blir att titta på det i morgonbitti, tror jag.

Och så är mobilen borta. Den var puts väck när jag skulle ställa klockan igår ikväll. Panik. Jag tror den ligger uppe hos Birgitta. Annars är det tack och adjö med fonen. Man känner sig ju helt naken utan den. Mobilen ska ligga bredvid mig. Så är det bara. Då känns det tryggt. Haha, vilken värld man lever i. :P

Som sagt, äta frukost och sen ringa Fabian.

Ciao!
Kommentarer
Postat av: Gustaf

finns det inte väckarklockor i skåne??
att de är lite efter där i danmark har man ju hört talas om, men klockan.. det var ju ett tag sen den uppfanns.. Lycka till med renovering!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback