Carolina Gynning...

...eller Carolina Mynning som pappa brukar säga. :P Jag måste säga att hon är en märklig människa. Jag sitter och kollar på I huvudet på Carolina Gynning och kan som vanligt inte låta bli att kommentera henne hela tiden. Jag har någon slags hatkärlek till henne. Samtdigt som jag tycker att hon är grymt korkad många gånger så tycker jag att hon är rätt rolig och underhållande. Kanske för att hon är just korkad. Jag vet inte. Men hon kör sitt race. Hon skiter i vad andra tycker. Ändå kan jag inte låta bli att bli reagera över hennes kommentarer ibland. Som i dagens program (fritt översatt):

" I Sverige ska kvinnor vara som män. Det gillar inte jag."


Så är det väl ändå inte. Eller? Jag har då inte märkt av det. Kommentaren kom upp när de pratade om att vara sexig och att hon gillar att vara det. Hm...nä, det var en av Mynnings, förlåt, Gynnings kommentarer den här gången som fick mig att reagera en smula.

Nu har hon ju inte bara dumma och konstiga kommentarer. Hon har många, riktigt sköna också. :D Titta på programmet och få er ett skratt. Jag ska inte missa ett enda avsnitt har jag tänkt. ;)

Förra veckan kunde jag inte låta bli att skratta när hon skulle passa åtta syskon. Som när hon skulle steka falukorv. *skratt*
Kommentarer
Postat av: Maddy

Heej! Jag skulle höra av mig i veckan angående min blogg. Så du kan ju höra av dig till mig när du kan fixa min blogg och när du har tid... tack på förhand... Kram Maddy

Postat av: saom

Carolina Mynning! Haha. Passande på nåt vis.

2008-01-23 @ 17:04:59
URL: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback