Grått överallt

Rockbjörnen var ju igår! Sändes den i tv?? Skit isf, för den ville ju jag sett! Ni får ju påminna mig om sådana viktiga saker! :P

Annars var det renovering som gällde igår. En massa nedslipande av spackel. Jäklar var dammigt det blir av det. Min hårfärg förvandlades till grå, ett fint lager gråfärgat pudet täckte ansiktet och så slipade jag upp händerna när jag höll i det där sketna slippappret. Det känns som jag är dammig hela tiden eftersom pappret luckrade upp huden. Obehagligt! Men det blir att fortsätta med det idag.

Lyckades även att boka in en tvätttid igår så klockan 11 ska jag ner i tvättstugan. Tur det för mina trosor är slut och jag har noll lust att tvätta upp dom för hand. :P

Ha en bra fredag nu gott folk! :)

Kommentarer
Postat av: Gustaf

den gick live via Aftonbladet.se.. nån annan kanal tror jag inte sände den!!

LASSE blev kung iaf.. du kan se repriser o sånt på aftonbladet! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback