Inget vatten!!!

Vi har inget vatten!!! Det bara brusar när man öppnar kranen. Sms:ade Thomas som ringde vaktmästaren som meddelade att det varit en läcka under den här gatan i natt. Har vi tur får vi tillbaka det idag, kanske i morgon. GAAAAHHH!!!!! Där rök mina makaroner som jag skulle ha till tomatsoppan jag köpte innan. Och man kan ju inte spola på toaletten så många gånger utan vatten så gå på toa kan man ju knappt heller. Hur tusan ska jag överleva. Toaletten är ju mitt andra hem. :P Och man måste ju kunna tvätta av sig i morgonbitti innan man ska sätta sig på bussen hem. Men mitt största orosmoment är toan. Och sminkavtvättningen ikväll.

Hoppas dom sätter ut nån sån där behållare med vatten i som man kan hämta ifrån. Det här går ju inte annars. =/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback