Jobbvecka

Thomas stod och pratade med Lucas när jag kom ut från toan på bion och jag kände inte igen honom. Var tvungen att fråga Thomas efteråt vem det var. PINSAMT! Jag har ju faktiskt träffat honom. :P Jag sa inte hej, han sa inte hej. Jag bara stod som ett fån. *skratt* Han måste tro att jag är knäpp. Undrar om jag känner igen honom i morgon när jag ska jobba på Silvan. :P

Jobb i morgon alltså. Jag fattar inte hur jag ska orka upp så där omänskligt tidigt.

Måndag: 8-17
Tisdag: 6-19
Onsdag: 6-14

Jag måste ju gå upp vid fyra-tiden om jag ska hinna. Jag kommer vara som en zombie. :P Men pengarna kommer sitta riktigt skönt. :)

Nu ska jag inta soffan och heja fram Ferry och Co. i sina masstarter. Efter Ferrys vinst igår finns det ju lite hopp om ytterligare en vinst idag. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback