Trött

Hemma i U-hamn igen. Jag är sjukt trött. Har inte sovit bra de senaste två nätterna. Varför vet jag inte. Och så har jag gått upp tidigt på det. Igår var jag nästan medvetslös när jag gick upp, idag var det lite bättre, men jag var ändå tröttare än tröttast.

Nåja, i morgon ska jag sova ut igen iaf. Man blir så slapp av att inte ha nåt jobb. =/ SNÄLLA, GE MIG ETT JOBB NÅGON!!!

Vid fem-tiden kommer farmor och farfar hit på middag. Trevligt, även om jag gärna slappat i min ensamhet idag. Farfar fick visst åka sjuktransport in till sjukhuset igen natten mellan söndagen och måndagen. Den här gången konstaterades det att det trots allt inte var rosfeber utan gikt, som det spekulerades om från början. Bra att läkarna har koll. Han har fått medicin nu iaf och mår bättre.
Kommentarer
Postat av: Gustaf

Kul med middag=) jag hade som sagt gärna joinat;P
men det krockar med innebandyn hehe
Ha det så skojsigt!!! sova kan du göra inatt, passa på o umgås med di gamle=)

Postat av: Jennie

Du kan få mitt jobb ;) haha

2008-01-08 @ 20:57:19
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Gustaf

tack för support=) I will do my best (om jag bestämmer mig för o göra den)

2008-01-08 @ 23:08:41
URL: http://gjutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback