Det börjar likna ett hem

Muggar och äggkoppar

Inhandlade äggkoppar och fyra muggar idag.
Sååååå fina. ;) Ska in och köpa fyra till i morgon fast grön/vita istället för svart/vita. Har börjat plocka in saker i köksskåpen idag. Sofforna är uppe (var så trött så jag somnade nästan i den ena när jag fått på klädseln på dem), liksom soffbordet och sängstommen. Inte så mycket för ögonen för tillfället, men nu känns det  i alla fall nästan beboligt. :P I morgon ska Thomas börja montera tv-möbeln.

Den stora frågan lyder: vilken dag kan vi flytta in?
Det beror lite på när pappa kan låna jobbets släp så att vi får ner sängen. Men innan helgen kräver jag. :P

Möbler
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Såååå himla fint. Är så glad för er skull.

Postat av: Jannike

åh, ser jättefint ut!

2008-07-01 @ 08:55:19
URL: http://iingensoldat.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Vi får se hur det blir.... det löser sig säkert med bloggen så småningom. Här händer ju inte såååå mycket ju.

2008-07-02 @ 10:16:42
URL: http://chessie.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Förresten: Camilla bad mig framföra till Thomas att hon INTE vill ha presentkort på djurbutik utan på nån klädbutik som Gina Tricot... om det nu är så att han tänkt sig nåt ;-)

2008-07-02 @ 18:48:26
Postat av: Mia

Har googlat i en evighet för att hitta ett par röd/vita muggar jag sett och sååå gärna vill ha. Tillslut hittade jag din bild på de svarta muggarna som jag tror är samma!! Var har du köpt dem...vilket märke är det?

mvh

Mia

2010-11-18 @ 21:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback