En olockande båttur

Nu är köket och sovrummet så gott som klart. Det är bara taklisterna och garderobsdörrarna kvar i sovrummet att måla och taklisterna, 1½ kökslucka och städskåpsdörrana kvar i köket. I morgon kan vi nog sätta upp de köksluckor som är klara. :) Ska ta listerna då också plus något mer som jag inte bestämt mig om än. Förmodlogen blir det att slipa väggarna i hallen eller vardagsrummet. Finns inte så mycket att välja på längre. :D Elle jo, garderobsdörrarna är ju kvar också...

I morgon kväll blir det en båttur med jobbet. Chefen har hyrt båten som går på Åsunden (sjön här) idag och i morgon så man fick skriva upp sig på vilken dag man ville åka. Jag hade och har noll lust att hänga med. Tre timmar på en liten båt känns sådär lockande. Har åkt den vägen innan. Men jag och en till bestämde oss tillslut för att följa med. Det är ju i alla fall gratis mat och dricka. :P Bara det inte regnar, åskar och blåser. Då stannar jag hemma.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ni har verkligen kommit lång i renoveringen. Vad roligt.



Sen, det här med båtturer, det är nyttigt för sammanhållningen på jobbet. Så försök åka med om du kan. Du kommer antagligen få riktigt kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback