Flytt på tisdag

Igår gjorde vi flyttanmälan, så från och med den 1/7 bor vi där. Alltså från och med tisdag (om allt går som det ska :P). Pappa och Thomas håller på att slipa vardagsrumsgolvet för fullt just nu. Var uppe en sväng och tittade efter jobbet. Maskinen dånade som fasen och man fick smått andningsbesvär av dammet, men fint blir det. :D

Har även beställt fast telefoni och bredband nu. :) Kommer vara utan bredband i 1-2 veckor sen, men jag ska nog lyckas överleva ändå. :P Frågan är om ni gör det, som inte får några uppdateringar från mig. :P

I morgon ska jag fortsätta med målningen av dörrkarmar/garderobsdörrar innan jobbet sätter igång klockan tre. Thomas får ta och lacka golvet, måla och helst ringa elbolaget.

Nu är det nära. :D

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Nej! Vi klarar oss INTE utan uppdateringar! Du får allt tänka på stackars svärmor som sitter så långt borta. Traska du hem till föräldrahemmet då och då, låna datorn där och låt oss veta vad som händer!

Kram

Postat av: Birgitta

Ett litet ps: är det med meningen ni inte lämnat ut adressen till mig???? Kanske för att jag inte skall hitta dit? :-)

2008-06-26 @ 15:50:22
URL: http://chessie.blogg.se/
Postat av: caroline

hihi vad kul att det är klart :) Lycka till med allt i er nya lya! Bjud in mig ngn dag! :D

2008-06-26 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback