Sexiga Claes Månsson ;)

Hemma igen efter dagens bravader. Buskisen var bra och rolig, men dock lite seg i början. Claes Månsson är ju för ful. *skratt* Och lång. Riktigt sexig i pyjamas. *host* Haha. Men rolig är han. :D

Och maten var god. Åt kycklingspett med klyftpotatis och tsatziki. :) Jag hade ju sån jäkla tur. Satt nära fönstret och kunde se in till McDonalds på andra sidan gatan, som sände Melodifestivalen på tv. Jag kunde följa utvecklingen och hur det gick. Lycka! :D Me jag måste se reprisen så jag får höra låtarna ordentligt. Har bara lyssnat på de 60 sekunder som man kunde göra på SVT:s hemsida. 

Snart dags att krypa ner så man orkar upp till Vasaloppet.

Natti, natti!

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

ser inte ljust ut för oskar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback