Boråstripp och födelsedag

Det var några dagar sedan jag skrev nu och den enkla anledningen är att det inte har funnits något att skriva om. Jag har bloggtorka. Men det försvinner förhoppningsvis snart igen.

Gårdagen bjöd på en tripp till Borås. En effektiv shoppingrunda där vi skuttade in på H&M och hittade det vi skulle direkt. Eller ja, Ottilia hittade det hon skulle direkt. Jag letade ju inte egentligen, men kom ut med ett linne, en topp och hårsnoddar.  :) Sen var vi hos Carro och Daniel. Ca en månad kvar nu tills bebisen kommer. Spännande. :) Får se om det blir en liten Isak eller en liten Elvira. :)

Jag och Ottilia satt i bilen och var rätt uppspelta över att det bara är 2 veckor tills vi flyttar nu. :) Fast jag och Thomas måste ju renovera, men vi får ju lägenhetn om 2 veckor. Tror ni vi längtar eller? :P

Mamma fyllde år igår också. Hon fick en väska av mig, Andreas och Thomas. Den var så fin så jag hade velat behålla den för mig själv. ;P Idag har det käkats tårta. Mormor, farmor och farfar är här för att fira lite.


Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

grattis mamma Pingwe. ^^,



svar: tackar! ^^, (p.s bloggtorkan har smittat många).

Postat av: .Westerdahl

haha, jaja, jag menade inte grattis mamma pingwe, jag menade grattis pingwes mamma :P hahaha. blev lite fel ^^,

2008-05-18 @ 22:11:54
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback