Ommålning pågår

Följetongen om hyresvärden fortsätter. Rörmockaren har fortfarande inte dykt upp och vi får inte tag i värden. Varje gång man ringer möts man av en telefonsvarare och vi vill helst prata direkt med honom så vi får lite gensvar möjligtvis. Kanske får koppla in hyresgästföreningen igen ändå. Suck! Det vore också bra om badrumsfönstret kunde bli utbytt innan snön kommer.

Eftersom jag inte har några jobbtider den här veckan så går jag här hemma och fixar. Har börjat måla om mina bokhyllor vita. Blir superbra! Ska måla en sista gång idag innan jag ska ta andra sida på dem. Nästa vecka ska jag börja med innerdörrarna, har jag tänkt.

Ommålning av bokhyllor
Kommentarer
Postat av: Gustaf

kul med rörmokaren;P verkar konstigt...



Snyggt där!!

Gillar du inte McCain.. han som verkar så trevlig o ... gammal!!

Postat av: Anonym

Halkade in här, vilken fin och fräsch blogg du har. Trevlig afton.

2008-11-06 @ 19:03:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad roligt att höra. Jag har allt varit här inne och kikat också titt som tätt.



Roligt med lite förnyelse. Lycka till med målandet!

2008-11-06 @ 21:40:25
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback