Lika ofattbart som vanligt

Vad var det som hände igår? Jo, Robin E försvann från Idol. Varför?! Jo, för att en massa skrikande, hormonstinna fjortisar röstar upp alla sina pengar på en som inte kan sjunga. Det är falskt både här och där och rösten spricker lite då och då. Jag skiter i om det beror på målbrottet för bra är det inte. Robin däremot som har en klockren röst och verkligen kan sjunga hade inte en chans. Dessutom imponerade Robin B igår, både i låten han sjöng själv och i duetten med Alice. Man bli aldrig klok på det där programmet. Men helt klart är att Johan borde åkt ut. Jämför rösterna och erkänn att Robin E lyfter hela låten.

Ännu en arbetsdag är till ända. Skönt! Har bara varit ledig en dag på åtta dagar så det ska bli underbart med sovmorgon i morgon. Tyvärr ligger Thomas här hemma och är sjuk. Huvudvärk och skit som inte vill ge med sig. :( Hoppas det går över illa kvickt.

Dags att ta tag i disken.
Ha en bra lördagkväll.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Min dunderförkylning började med huvudvärk på söndagen, förkylningen kom på måndagen och på tisdag låg jag fullständigt utslagen. Vet inte om det var en hemsk förkylning eller influensa. Stackars Thomas. Hälsa honom så gott.

2008-11-15 @ 18:59:35
Postat av: JIMS GAYBLOGG

Hej, haft en bra dag? :)

Kram Jim.

Postat av: Birgitta

Hur är det med Thomas idag, söndag? Bättre?

2008-11-16 @ 14:27:34
URL: http://chessie.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Det oroar mig att huvudvärken kommer dagligen. Håller ni kontakt och berättar?

2008-11-16 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback