Rena mattfyndet

Idag har jag fyndat. Efter jobbet mötte jag upp Ottilia och vi traskade iväg till mattutförsäljningen som pågår idag och i helgen. Jag tror vi var där inne i en timme eller nåt sånt. Jag och min beslutsångest. :P Men efter mycket velande och samtal till mamma och pappa kom jag hem med en ryamatta till vardagsrummet som jag längtat efter länge. Nu ser det mycket mer hemtrevligt ut. :)

Mitt velande gällde mattstorleken (160*230 cm). Jag har hela tiden tänkt mig en som går utanför sofforna, men det fanns inte och jag vet inte om det finns heller, och det finns absolut inte till det här braiga priset, så jag slog till. Och visst blev det bra? Jag är i alla fall helnöjd. :)

Nya mattan
Kommentarer
Postat av: G.Jutterdal

blev ju kanonbra det där =) Snygg soffgrupp oxå!! verkar som att ni har ordning på det där hemma nu.. gillar stilen i rummet=)

Postat av: Chessie

Mycket snyggt. Och hade det varit jag hade jag nog dragit ut mattan så det blev 1 dm golv mellan matta och soffor. Men det är nog bara en smaksak. Snyggt blev det i alla fall! Ni börjar få det riktigt riktigt mysigt!

2008-09-27 @ 11:34:36
URL: http://chessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback