Födelsedagsfirande

Det blev ett lyckat födelsdagsfirande igår. Det åts och dracks så det stod härliga till. ;) Nej då, det var rätt lugnt. :) Alla gillade maten, marinerad helstekt fläskfilé med potatisgratäng och grekisk sallad. Yummi!

Självklart fick jag lite presenter också. Det var ju biljetten för att få komma in i lägenheten. ;) Av älsklingen fick jag ett presentkort på en ansiktsbehandling lyx (90 minuters behandling) och den snälla versionen av
Oink, som jag döpt till Gloria. Av mamma och pappa fick jag en stor tavla som jag önskat mig. Av broder ett presentkort på Parelle, av mormor pengar och av resten ett jättefint halsband med tre berlocker i. Fick ockå några blombuketter. :) Tack alla!

Presenter
Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Nej men Grattis :D



Svar: hihi min pojk var inte så svår övertalad faktiskt :P om tur är ;)

Postat av: Max

Grattis från 08:orna :)!

2009-02-16 @ 18:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback