Fredag och lite alkohol

Inte för att det känns så värst upplyftande för att det är fredag. Jag jobbar hela helgen och är inte ledig innan nästa helg. Full ös medvetslös. Men det ska väl gå. Det har det gjort förr.

Dagens stora händelse inträffade vid elvatiden. Jag vann 3 flaskor på vinlotteriet. Inte illa pinkat alls. :D

Annars har jag inget att komma med direkt. Det blir väl På spåret och Let's Dance ikväll och naturligtvis Melodifestivalen i morgon. Det går ju inte att missa. ;)

Så ha en underbar helg allesammans!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hoppas ni hade en trevlig fredagskväll. Själv satt jag i Kristianstad och åt oxfilé och drack isvatten till. Men gott var det. Till efterrätt brylépudding och så kaffe. Mums.

Postat av: Birgitta

Jag är HEEELT fel på det. Det var torsdag igår och fredag idag. Doooh. Så det var igår jag satt med min oxfilé. Aja...

2009-02-06 @ 19:23:38
URL: http://chessie.blogg.se/
Postat av: annika

Jag vann 4 flaskor hihi....trevlig helg!

2009-02-06 @ 19:26:50
Postat av: Birgitta

Brylépudding är detsamma som creme brylé, det har du väl hört talas om?

2009-02-07 @ 12:22:21
URL: http://chessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback